مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-01اجتماعي

اجرای طرح «پویش حلقه وصل» در استان زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از اجرای طرح «پویش حلقه وصل» در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 800 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی پشت نوبت بهره مندی از خدمت تامین جهیزیه هستند.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی طرح پویش حلقه وصل در استان زنجان اجرایی می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان هدف از اجرای این پویش را تأمین جهیزیه مددجویان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 800 نفر از مددجویان زیرپوشش بهزیستی پشت نوبت بهره مندی از خدمت تامین جهیزیه هستند.

وی با اشاره به اینکه طرح پویش حلقه وصل یک طرح کشوری است که در سایر استان ها نیز در حال اجرا است، گفت: به علت اینکه اعتبارات دولتی برای کمک هزینه ازدواج مددجویان  کافی نیست، از همین رو بر آن شدیم که زمینه ازدواج مددجویان را از طریق کمک و مشارکت خیرین فراهم کنیم.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه امسال 450 میلیون ریال برای تأمین جهیزیه 45 مددجو کمک شده است، گفت: برای شرکت در این پویش مردمی هر کس می تواند به اندازه توانایی خود از طریق خرید کالا و یا پول نقد این زوج های جوان را مورد حمایت قرار دهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین برای مشارکت در این طرح می توانند از طریق شماره کارت مجازی 5029081010321806 بانک توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «پویش حلقه وصل» در استان زنجان

اجرای طرح «پویش حلقه وصل» در استان زنجان