مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 07:502019-12-01اقتصادي

اعطای تسهیلات به زیلوبافان میبدی


مدیرصندوق کارآفرینی استان از اشتغال 74 نفر درزمینه زیلو درشهرستان میبد خبرداد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،امامی درحاشیه بازدید از کارگاه های زیلو بافی درمیبدگفت: با جهانی شدن زیلو درشهرستان میبد صندوق کارآفرینی امید که وظیفه اش حمایت از اشتغال های خرد و صنایع دستی است در میبدوارد عمل شد.

وی افزود: با پیگیری فرماندار میبد و تشکیل کارگروه زیلو و شناسایی کارگاه ها و افرادی که توانایی زیلو بافی داشتند؛ توانستیم 50 میلیارد ریال بودجه برای این شهرستان بگیریم.

مدیرصندوق کارآفرینی استان گفت: امسال 73 طرح برای دریافت تسهیلات در زمینه زیلو به صندوق کارآفرینی امید درشهرستان میبد معرفی شد که به 35 طرح تاکنون تسهیلات پرداخت شده است.

امامی تصریح کرد: از تسهیلاتی که پرداخت شده است تعداد 7 کارگاه وجود داردکه بیشتر جنبه آموزشی دارند و علاقه مندان به زیلو بافی را در این کارگاه ها آموزش می دهند.

وی خاطرنشان کرد:به دلیل استقبال مردم و گرایش بیشتر آن ها به زیلو بافی و همچنین رونق بازار این هنرصنعت در میبد اشتغال خوبی صورت گرفته است.

امامی گفت: از 2 ونیم میلیارد تومان بودجه امسال تاکنون 10 میلیارد و 50 میلیون ریال تسهیلات درزمینه زیلو بافی درشهرستان میبد به متقاضیان پرداخت شده است و تا پایان امسال، مابقی بودجه 2 ونیم میلیارد تومان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به زیلوبافان میبدی

اعطای تسهیلات به زیلوبافان میبدی