مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-01بين الملل

طوفان صحرایی آنتونی جوشوا/ چرا او به چهره خشن سعودی آرایش ورزشی می دهد؟


شاید کمتر کسی بداند دلیل حضور آنتوی جاشوا در عربستان برای مبارزه حساس با اندی روییز به خاطر تاثیر شاهزاده خانم سعودی است که روزگاری فروشگاه هاروی نیکول را در ریاض مدیریت می کرد و باعث جلب توجه ترزا می شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، شاید کمتر کسی بداند دلیل حضور آنتوی جاشوا در عربستان برای مبارزه حساس با اندی روییز به خاطر تاثیر شاهزاده خانم سعودی است که روزگاری فروشگاه هاروی نیکول را در ریاض مدیریت می کرد و باعث جلب توجه ترزا می شده بود.

شاهزاده ریما بنت بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود مهره اصلی استراتژی سعودی ها برای خرج کلان در ورزش از جمله مبارزه حساس آنتونی جاشوا و اندی روییز بوده است تا باعث شود عربستان در عرصه جهانی خودش را نشان دهد و نشان دهد این کشور، کشور عقب مانده و پلیسی نیست.

این نیاز پس از آن شدت گرفت که جمال خاشقجی، روزنامه نگار و مخالف سعودی، فقط یک سال پیش در کنسولگری کشورش در استانبول توقیف شد، به قتل رسید و با اره متلاشی شد.

جاشوا به دنبال قهرمانی دوباره شاهزاده ریما، 44 ساله، چهره ای قابل قبول و تحصیل کرده در آمریکاست که ولیعهد محمد بن سلمان او را به عنوان مسئول معاون برنامه ریزی و توسعه در اداره کل ورزش عمومی عربستان سعودی (GSA) منصوب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان صحرایی آنتونی جوشوا/ چرا او به چهره خشن سعودی آرایش ورزشی می دهد؟

طوفان صحرایی آنتونی جوشوا/ چرا او به چهره خشن سعودی آرایش ورزشی می دهد؟