مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-01سياسي

ساختمان 20 اداره اوقاف در مازندران استیجاری است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: 20 ساختمان ادارات اوقاف در استان استیجاری است و باید در این زمینه فکری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی پیش ازظهر یکشنبه در جلسه مدیران اوقاف با معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه اوقاف در سطح استان 20 اداره و دفتر نمایندگی دارد، اظهار کرد: تمامی ساختمان ادارات اوقاف در مازندران استیجاری است.

وی با بیان اینکه اوقاف نیاز به حمایت بیشتر دولت در تجهیز ساختمان اداری دارد، افزود: اوقاف یکی از سازمان هایی است که بیشترین خدمات را به مردم و جامعه می دهد که در سال جاری 532 میلیون تومان تجهیزات درمانی از محل موقوفه محمدباقر تاجرساروی خریداری و به بیمارستان امام (ره) ساری تحویل داده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به کسب عنوان برتر اوقاف مازندران در سال 97 خاطرنشان کرد: طی سال گذشته اوقاف مازندران نمره 99 را در ارزیابی استانداری مازندران کسب کرده است.

حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز با بیان اینکه وقف اثرات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و اگر می خواهیم اثرگذاری آن را شاهد باشیم باید فرهنگ وقف را ترویج دهیم، افزود: نگاه جامعه به مسئله وقف باید تغییر کند و در این زمینه نقش عملکرد اوقاف پررنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان 20 اداره اوقاف در مازندران استیجاری است

ساختمان 20 اداره اوقاف در مازندران استیجاری است