مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-01بين الملل

پاکسازی قومیتی، واقعیت منطقه امن ترکیه در سوریه


حمله ترکیه به شمال سوریه باعث تغییر بافت جمعیتی شده است و بسیاری نگرانند که این وضعیت دائمی شود؛ پاکسازی قومیتی به واقعیتی در منطقه امن ترکیه در سوریه تبدیل شده است.

- "حمله ترکیه به شمال سوریه باعث تغییر بافت جمعیتی شده است و بسیاری نگرانند که این وضعیت دائمی شود؛ پاکسازی قومیتی به واقعیتی در منطقه امن ترکیه در سوریه تبدیل شده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: قتل های وحشیانه نه پنهان بودند و نه قرار بود که پنهان بمانند.

از همان آغاز حمله ترکیه به شمال سوریه، نیروهایی که آنکارا برای انجام این مأموریت به آن سوی مرز فرستاده بود، با افتخار جنایات جنگی خودشان را مستند کرده اند.

ویدئوهای ارسال شده به صورت آنلاین توسط سربازان ارتش آزاد سوریه (SNA) -تحت حمایت ترکیه- نشان از اعدام های سریع، مثله کردن اجساد، تهدیدات علیه کردها و غارت گسترده داشت و باعث وحشت ده ها هزار نفری شد که خودشان را در معرض حمله می دیدند.

بُعد قومی بسیاری از این جنایات، منجر به خروج گسترده کردها و اقلیت های مذهبی از این مناطق مرزی شده است که سابقا از تنوع بسیاری برخوردار بود.

اکنون که آن ها در اردوگاه های آوارگان در شمال شرقی سوریه و در همسایگی عراق محبوس هستند، می ترسند که هرگز نتوانند به خانه هایشان برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی قومیتی، واقعیت منطقه امن ترکیه در سوریه

پاکسازی قومیتی، واقعیت منطقه امن ترکیه در سوریه