مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-01سياسي

باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری نهمین دوره تندیس دانشجویان فداکار گفت: اساس تشکیل جهاد دانشگاهی توجه به فعالیت های فرهنگی بوده که در این سال ها فعالیت های متعددی صورت گرفته که هر کدام .

- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی از تشکیل باشگاه دانشجویان فداکار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری نهمین دوره تندیس دانشجویان فداکار گفت: اساس تشکیل جهاد دانشگاهی توجه به فعالیت های فرهنگی بوده که در این سال ها فعالیت های متعددی صورت گرفته که هر کدام با یکی از نیاز های جامعه است در راستای این اهداف توانستیم موارد متعددی را تعریف و اجرایی کنیم از جمله جشنواره کتاب سال دانشجویی، مناظرات دانشجویی، مسابقات قران و تندیس فداکاری دانشجویان است.

وی افزود: فداکاری و از خودگذشتی در تمامی ملل مورد احترام است و شاید حداقل این مسئله گذشت از مسائل مالی، اما بزرگتر از آن گذشت از جان است؛ مانند دفاع مقدس که الگوی ویژه ای برای جوانان در این حوزه است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در نظرسنجی ها یکی از موارد نظر دانشجویان موضوعات اجتماعی است که تندیس فداکاری از جمله موضوعات است که دانشجویان فداکار شناسایی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود

باشگاه دانشجویان فداکار تشکیل می شود