مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:382019-12-01سياسي

ثبت نام 6 داوطلب در حوزه انتخابیه زنجان


در حال حاضر 6 نفر در حال انجام ثبت نام برای انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی هستند.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: در حال حاضر 6 نفر در حال انجام ثبت نام برای انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی هستند.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر 6 نفر در حال انجام ثبت نام برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند و این ثبت نام ها از ساعت 8 صبح تا 18 عصر از امروز تا پایان روز 16 آذر، مراحل ثبت نام انجام می شود.

این مسئول، فرمانداری زنجان را محل ثبت نام برای داوطلبان حوزه انتخابیه زنجان و طارم اعلام کرد و گفت: برای این دوره از انتخابات، برای استقرار رسانه ها در محل ستادهای انتخاباتی، محلی در خارج از سالن ثبت نام در نظر گرفته شده ولی امکان حضور رسانه در محل ثبت نام وجود ندارد.

وی افزود: مقرر شده در پایان هر روز از ثبت نام، معاون سیاسی امنیتی استاندار نشست خبری با اصحاب رسانه خواهند داشت و اطلاعات دقیق ثبت نامی ها را ارائه خواهند کرد.

عسگری خاطرنشان کرد: امسال زنجان چهار حوزه انتخابی دارد که فرمانداری شهرستان های زنجان، ماه نشان، خدابنده و ابهر مرکز ثبت نام برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 6 داوطلب در حوزه انتخابیه زنجان

ثبت نام 6 داوطلب در حوزه انتخابیه زنجان