مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 08:552019-12-01سياسي

رونمایی از 20 کتاب فاخر نشر شاهد در موزه شهدا


موزه مرکزی شهدا از ساعتی پیش میزبان آیین رونمایی از بیست عنوان کتاب تازه نشر شاهد با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و سیاسی و اصحاب رسانه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 20 عنوان کتاب فاخر حوزه ایثار و شهادت نشر شاهد با حضور حجت الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر بروجردی ریس سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دکتر رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه، فریده اولادقباد نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر محسن پرویز و دکتر مختارپور و جمعی از نویسندگان و اصحاب رسانه برگزار شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید در ابتدای این مراسم در سخنانی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه نشر مکتوب گفت: با رویکرد گردآوری آثار و اسناد شهیدان 1760 کتاب از سوی بنیاد شهید در ژانر کتب مرجع و وصایا و خاطرات شهدا منتشر شده که به عنوان شاخصه ها و مراجع ایثار و شهادت هستند.

حجت الاسلام کاویانی افزود: در این سال ها 5000 کتاب با مشارکت بنیاد منتشر شده و 50 عنوان به زبان های خارجی توسط نشر شاهد عرضه شده است.

معاون فرهنگی بنیاد در ادامه بر عرصه دیپلماسی ایثار و محتوای بشر فهم و استفاده از ابزار فاخر فرهنگی و ضرورت حمایت از آثار حوزه ایثار و شهادت تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 20 کتاب فاخر نشر شاهد در موزه شهدا

رونمایی از 20 کتاب فاخر نشر شاهد در موزه شهدا