مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:062019-12-01فرهنگي

انتشار «سه خواهر، سه ملکه» و 2 کتاب دیگر


کتاب های «طنزآوران جهان نمایش» نوشته کارل فالنتین با گردآوری و ترجمه داریوش مودبیان، «سه خواهر، سه ملکه» نوشته فیلیپا گریگوری با ترجمه علی اکبر عبدالرشیدی و «سقف این خانه کوتاه است» نوشته ناصح کامگاری منتشر شده اند.

- کتاب های طنزآوران جهان نمایش نوشته کارل فالنتین با گردآوری و ترجمه داریوش مودبیان، سه خواهر، سه ملکه نوشته فیلیپا گریگوری با ترجمه علی اکبر عبدالرشیدی و سقف این خانه کوتاه است نوشته ناصح کامگاری منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب طنزآوران جهان نمایش که مجموعه ای از نمایشنامه های کارل فالنتین با گردآوری و ترجمه داریوش مودبیان است در 224 صفحه، با شمارگان 500 نسخه و قیمت 32 هزار تومان توسط نشر گویا منتشر شده است.

معرفی کارل فالنتین و داریوش مودبیان که در پشت جلد کتاب آمده است: کارل فالنتین فالنتین لودویک فای با نام هنری: کارل فالنتین، نوازنده، دلقک، نویسنده، نمایش نامه نویس، فیلم نامه نویس، هنرپیشه، تهیه کننده و کارگردان آلمانی، در واقع ابداع کننده نوعی از تئاتر است که برای اجرای آن لزوما نیازی به امکانات خاص صحنه ای و حتی تئاتری نیست، فقط دو سه تن بازیگر باقریحه و مستعد و صد البته طنزپرداز (کمیک) می خواهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «سه خواهر، سه ملکه» و 2 کتاب دیگر

انتشار «سه خواهر، سه ملکه» و 2 کتاب دیگر