مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:062019-12-01اقتصادي

کرمان نیازمند 1000 دوربین برای پوشش جامع شهری است


نماینده مردم نماینده مردم کرمان و راور گفت: در شهر کرمان به حدود هزار دوربین برای پوشش جامع شهری نیازمندیم که اکنون 410 مورد آن تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در آیین افتتاح طرح پایش تصویری شهر کرمان با بیان اینکه این اقدامات حرکت هایی هستند که ما بتوانیم شهر هوشمند داشته باشیم؛ اظهار کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای هوشمندسازی شهرها، یکی از راهکارهای تسریع در رسیدن به این هدف است.

وی گفت: هوشمندسازی شهرها باعث کاهش هزینه ها و افزایش سرعت خواهد شد.

دولت الکترونیک یکی از حرکت های مهم در کشور بود و از آنجا که استان کرمان پایلوت این کار است، هوشمندسازی شهر کرمان امری الزامی است.

وی ادامه داد: در شهر کرمان به حدود هزار دوربین برای پوشش جامع شهری نیازمندیم که اکنون 410 مورد آن تحقق یافته است و از استاندار کرمان، شهردار و شورای شهر کرمان می خواهیم در این راستا تلاش ویژه ای برای رسیدن به پوشش تصویری کامل شهر کرمان داشته باشند.

پور ابراهیمی گفت: بخش خصوصی هم به عنوان یک ظرفیت می تواند در کنار دولت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی در این خصوص باید انجام شود ولی به گونه ای نباشد که امنیت روانی جامعه را به هم بزند بلکه باید به نحوی باشد که خودکنترلی و کاهش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان نیازمند 1000 دوربین برای پوشش جامع شهری است

کرمان نیازمند 1000 دوربین برای پوشش جامع شهری است