مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-01اجتماعي

راه حل آلودگی هوا اجرای قانون هوای پاک است/تصمیمات مقطعی مشکلی را حل نمی کند


اقدامات انجام گرفته در رابطه با آهودگی هوا مقطعی است و برای حل مشکل در دراز مدت باید اجرای قانون هوای پاک را باید با جدیت دنبال کنیم - فردین حکیمی مدیرکل محیط زیست استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج در رابطه با آخرین وضعیت آلودگی هوا در استان البرز گفت: از هفته گذشته شاهد شرایط پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده ها در سطح استان بودیم و در راستای اقدامات پیشگیرانه چند جلسه کمیسته اضطرار تشکیل شد و تصمیماتی که بر اساس آییین نامه قانون هوای پاک گرفته شد.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و محدودیت های اعمال شده اظهار داشت: تصمیمات گرفته شده در جهت پیشگری بود و اگر آن تصمیمات گرفته نمی شد و همان حجم خودرو در شهر تردد می کرد وضعیت تشدید می شد.

حکیمی یادآور شد: طبق قانون اگر ما بر اساس پیش بینی های هواشناسی به نتیجه برسیم که در 96 ساعت آینده در شرایط پایداری هوا قرار داریم می توانیم کمیته اضطرار تشکیل دهیم و حتی اگر پیش بینی شود که پایداری هوا در 96 ساعت آینده تشدید می شود می توانیم وضعیت را یک سطح بالاتر در نظر بگیریم و متناسب با آن تصمیماتی برای محدودیت فعالیت ادارت و مدارس و ترافیک اتخاذ کنیم.

حکیمی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که وضعیت آلودگی هوا تا دوشنبه ادامه داشته باشد و بعد از آن وضعیت تا حدودی بهتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل آلودگی هوا اجرای قانون هوای پاک است/تصمیمات مقطعی مشکلی را حل نمی کند

راه حل آلودگی هوا اجرای قانون هوای پاک است/تصمیمات مقطعی مشکلی را حل نمی کند