مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:262019-12-01حوادث

کشف 3 تن فرآورده های قاچاق دامی در مریوان


فرمانده انتظامی مریوان از کشف 3 تن فرآورده های دامی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- مرکز کردستان، سرهنگ علیرضا صفری با اعلام این خبر، گفت: در پی اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبنی بر جابه جایی فرآورده های قاچاق دامی توسط یک نفر با یک دستگاه ایسوزو در پوشش بار موکت به کشور های همسایه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی شهرستان مریوان قرار گرفت.

سرهنگ صفری افزود: مأموران با انجام تحقیقات صورت گرفته به صحت و سقم موضوع پی برده و با تشکیل اکیپ تخصصی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی مریوان، گفت: با توقیف خودروی ایسوزوی مورد نظر و دستگیری متهم در بازرسی از خودرو 3 تن فرآورده های دامی شامل دنبه گوسفندی و جگر مرغ قاچاق کشف شد.

وی افزود: متهم فرآورده های دامی شامل، دنبه گوسفندی و جگر مرغ را به صورت حرفه ای داخل لوله های پولیکا سایز بزرگ جاساز و دور لوله را با یک لایه موکت پوشانده بود.

سرهنگ صفری در پایان ضمن اشاره به اینکه کارشناسان اداره دامپزشکی ارزش بار مکشوفه را بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با سامانه پلیسی 110 در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن فرآورده های قاچاق دامی در مریوان

کشف 3 تن فرآورده های قاچاق دامی در مریوان