مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:362019-12-01فرهنگي

هر شب ساعت 7 عصر چراغ های گالری گلستان خاموش می شود


این روزها اینستالیشن، پرفورمنس و عکس و چیدمان روی آیینه مهدی منصوری لحظات متفاوتی در گالری گلستان پدید آورده است؛ از جمله اینکه هر شب ساعت 7 عصر چراغ های گالری گلستان برای نیم ساعت خاموش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گالری گلستان، ابر انسان عنوان تازه ترین مجموعه آثار مهدی منصوری است؛ او که عکاس شناخته می شود در سال های اخیر از رسانه معاصر عکس برای خلق مدیوم های تازه بهره می برد و با تجربه گرایی آثاری را می آفریند که سخت بتوان آنها را در دسته بندی های هنری جای داد.

از همین رو مجموعه مادام باتر فلای او که سه سال پیش در همین گالری گلستان به تماشا بود از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سبک منحصر به فرد ثبت شد.

منصوری در تجربه تازه اش اینستالیشنی دارد که در ویترین گالری گلستان چیدمان شده و هر شب ساعت 7 چراغ های گالری گلستان به مدت نیم ساعت خاموش می شود تا این اثر که روایتی معناگرا از کهکشان ابر انسان است به چرخش و گردش درآید.

اما آنچه بدو ورود توجه مخاطبان را جلب می کند حضور شخصیت های شناخته شده در عکس و چیدمان های این هنرمند جوان است: لیلی گلستان، علیرضا سمیع آذر، الناز شاکردوست، پویا آریانپور، صنم حقیقی، حوری قویمی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شب ساعت 7 عصر چراغ های گالری گلستان خاموش می شود

هر شب ساعت 7 عصر چراغ های گالری گلستان خاموش می شود