مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-01سياسي

دردسرهای حضور خبرنگاران برای حضور در سایت ثبت نام


شیراز_ ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی درفرمانداری شیراز آغاز شد که خبرنگاران نیز با مشکلات جدیدی ازجمله محدودیت حضور در محل ثبت نام نامزدها دست و پنجه نرم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، از ساعت 8 صبح دهم آذرماه ماراتن انتخابات آغاز و به صورت رسمی هم فرایند ثبت نام از ساعت 10 صبح شروع شد.

در اولین روز از ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبرنگاران که برای پوشش خبری این رویداد در محل فرمانداری حضور داشتند نیز با مشکلاتی مواجه شدند.

پیشتر و در سال هایی که فرایند انتخابات در فرمانداری شیراز برگزار میشد شاهد بودیم که خبرنگاران با حضور در طبقه پنجم فرمانداری و حضور در سایت انتخاباتی امکان گفت و گو با کاندیداهای نهایی را داشتند اما امسال با حضور در فرمانداری از حضور افراد در طبقه پنجم ممانعت به عمل آمد.

پس از این موضوع بود که جلسه ای با فرماندار شیراز برگزار و مسائل مطرح شد.

موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد بیشتر تاکید بر حضور خبرنگاران در سایت انتخاباتی و گفت وگو با کاندیداهای احتمالی بود که این موضوع نیز با پذیرش فرماندار شیراز مواجه شد.

محمدرضا امیری فرماندار شیراز در این دیدار با خبرنگاران خاطرنشان کرد که علت عدم حضور خبرنگاران در سایت انتخاباتی نبود فضای کافی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای حضور خبرنگاران برای حضور در سایت ثبت نام

دردسرهای حضور خبرنگاران برای حضور در سایت ثبت نام