مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-01اقتصادي

طرح تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در مرکزی اجرا می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: طرح تسهیل ازدواج جوانان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی به عنوان پایلوت اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر از ورزش و جوانان استان مرکزی، عابد حقدادی اظهار داشت: سال گذشته 7 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در راستای اجرایی کردن طرح های تایید شده سمن ها اختصاص یافت که در سال جاری نیز مقرر شده تفاهم نامه ای در این خصوص منعقد شود و از اعضای هیات اندیشه ورز انتظار می رود نسبت به افزایش مشارکت اجتماعی جوانان اقدامات ویژه را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: در حوزه ازدواج نیز فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان همگام با سیاست های وزارت متبوع است که در این خصوص برگزاری کلاس های آموزش های پیش و پس از ازدواج جوانان در حال انجام است.

حقدادی افزود: مقرر شده با مشارکت و تعامل با معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، قانون تسهیل ازدواج جوانان را در استان به عنوان پایلوت اجرایی کنیم و ارائه خدمات و امکانات ازدواج جوانان با کیفیت بالا و نرخ پایین ارائه شود که این اقدام توسط سمن های جوانان ساماندهی و اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در مرکزی اجرا می شود

طرح تسهیل ازدواج جوانان به صورت پایلوت در مرکزی اجرا می شود