مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-01اقتصادي

خرید آنلاین جمعه سیاه به بیش از 7 میلیارد دلار رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، انتشار داده های جدید از یکی از شلوغ ترین روز های خرید آمریکا نشان می دهد که خریداران آمریکایی در بلک فرایدی امسال بیشتر از سال های گذشته به خرید آنلاین رو آورده اند تا سهم ترافیک و خرید در فروشگاه .

- خریداران آمریکایی در بلک فرایدی امسال بیشتر از سال های گذشته به خرید آنلاین رو آورده اند تا سهم ترافیک و خرید در فروشگاه های واقعی (غیر آنلاین) کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، به نقل از رویترز، انتشار داده های جدید از یکی از شلوغ ترین روز های خرید آمریکا نشان می دهد که خریداران آمریکایی در بلک فرایدی امسال بیشتر از سال های گذشته به خرید آنلاین رو آورده اند تا سهم ترافیک و خرید در فروشگاه های واقعی (غیر آنلاین) کاهش یابد.

برای اولین بار در چند سال اخیر، ترافیک فروشگاه ها در عصر عید شکرگزاری افزایش یافت که نشان می دهد زمانی که مصرف کنندگان خانه های خود را به قصد خرید ترک می کنند، تغییر کرده است.

همچنین این نشانه ای دیگر از این است که باز شدن فروشگاه ها در عصر پنج شنبه، به ترافیک خرید در جمعه سیاه، که معمولا فصل تعطیلات آمریکا را آغاز می کرد، آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید آنلاین جمعه سیاه به بیش از 7 میلیارد دلار رسید

خرید آنلاین جمعه سیاه به بیش از 7 میلیارد دلار رسید