مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-01ورزشي

همایش «ایران و استعمار بریتانیا در دوره قاجار» برگزار می شود


 همایش «ایران و استعمار بریتانیا در دوره قاجار» از سوی پژوهشکده اسناد مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران و با همکاری انجمن ایرانی مطالعات قاجار برگزار می شود.

-  همایش ایران و استعمار بریتانیا در دوره قاجار از سوی پژوهشکده اسناد مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران و با همکاری انجمن ایرانی مطالعات قاجار برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همایش ایران و استعمار بریتانیا در دوره قاجار از سوی پژوهشکده اسناد مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران و با همکاری انجمن ایرانی مطالعات قاجار برگزار می شود.

این همایش در چهار پنل از ساعت 9 صبح تا 18 بعداز ظهر روز دوشنبه 11 آذرماه 1398 در ساختمان آرشیو ملی ایران، واقع در بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، نبش خیابان کوشا، روبروی ورزشگاه شهید کشوری برگزار خواهد شد.

در پنل نخست، بهناز زرین کلکی درباره مروری بر مجموعه اسناد آرشیو ملی ایران، مربوط به روابط ایران و بریتانیا در دوره قاجار: 1800 تا 1925)، کیانوش معتقدی- نگاهی به هدایای دیپلماتیک ایران و بریتانیا، از چشم انداز تاریخ هنر: از دوره فتحعلی شاه تا پایان عصر ناصری دارد و صفورا برومند فعالیت های تبلیغی مسیحی بریتانیایی در عصر قاجار: مطالعه موردی انجمن تبلیغی کلیسا/ CMS) را مرور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش «ایران و استعمار بریتانیا در دوره قاجار» برگزار می شود

همایش «ایران و استعمار بریتانیا در دوره قاجار» برگزار می شود