مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-01پزشكي

آرزوی کودک بهبود یافته محک برای شکستن رکورد شنا در آب های آزاد


آرزوی موفقیت در ورزش شنا از زمانی که در رودخانه جاری یکی از روستاهای سقز شنا می کرد، همراه صنعان است؛ زمانی که مجبور شد برای شیمی درمانی به تهران بیاید، - آرزوی کودک بهبود یافته "محک" برای شکستن رکورد شنا در آب های آزاد آرزوی موفقیت در ورزش شنا از زمانی که در رودخانه جاری یکی از روستاهای سقز شنا می کرد، همراه "صنعان" است؛ زمانی که مجبور شد برای شیمی درمانی به تهران بیاید، تصور شنیدن دوباره صدای گذر آب از رود، سپری شدن روزهای درمان را برای او آسان تر می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مبارزه او با بیماری سرطان از 6 سالگی شروع شد، این مبارزه یکی از پاهای او و قسمتی از ریه اش را در سنین نوجوانی از او گرفت، ولی امیدش به سلامتی را نتوانست بگیرد.

تا امروز که در سن 26 سالگی است و چند سالی از بهبودی او می گذرد، آرزوی ثبت رکود در آب های آزاد همچنان در وجودش نفس می کشد.

صنعان امینی یکی از کودکان بهبود یافته محک است و موفقیت هایی که در رشته شنا در مسابقات مختلف کسب کرده دلیل گفتگویی است که با او انجام شده است.

- چند سال است که قطع درمان شده ای؟ 12 سال است که قطع درمان شده ام و فقط برای انجام معاینات دوره ای به محک می آیم.

- انجام ورزش شنا چه کمکی به افزایش روحیه برای مبارزه با بیماری سرطان داشت؟ شنا یک قانون خیلی ساده و ابتدایی دارد که برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی کودک بهبود یافته محک برای شکستن رکورد شنا در آب های آزاد

آرزوی کودک بهبود یافته محک برای شکستن رکورد شنا در آب های آزاد