مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-01سياسي

فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: فعالیت کارمندان در ساعات اداری در راستای انتخابات ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالرضا قاسم پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در نخستین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شیراز حضور یافت.

وی با بیان اینکه طبق بخشنامه هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، تخلفات محرز شده را به فرمانداران، هیئت نظارت و ستاد پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات انتخاباتی استان فارس ارسال کرده ایم، افزود: تخلفات گزارش شده مربوط به تبلیغات خارج از مهلت قانونی است، چراکه تبلیغات 8 روز پیش از فرآیند اخذ رأی آغاز و 24 ساعت پیش از اخذ رأی به اتمام می رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: حضور داوطلبان در محافل و مجالس مختلف که صراحتاً توقع همکاری از مردم دارند، چه برای کاندیداهای احتمالی و چه نمایندگان فعلی تخلف محسوب می شود.

قاسم پور اضافه کرد: به مدیران دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای عمومی اعلام کرده ایم که حق استفاده از اموال دولتی و بیت المال له و علیه کاندیداها ندارند و همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری در راستای انتخابات ممنوع است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه هیچ یک از مجموعه ها حق ندارند فراتر از قانون درروند برگزاری انتخابات ورود پیدا کنند، گفت: افرادی که تریبون و جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع است

فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع است