مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 12:262019-12-01ورزشي

اجرای 88 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی معلولین در منطقه 13


شهردار منطقه 13 از اجرای 88 عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی و همچنین هفته ملی افراد داری معلولیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با توجه به اهمیت نیاز های افراد دارای معلولیت، همه ساله از سوی سازمان جهانی بهداشت ، سوم دسامبر (12 آذر ماه ) به عنوان روز جهانی افراد دارای معلولیت ، نامگذاری شده است.

گفت: با توجه به سیاست های اداره کل سلامت شهرداری تهران و با هدف تحقق شعار تهران، شهری برای همه و به منظور تلاش در راستای آگاه سازی و حساس سازی جامعه در خصوص توجه به افراد دارای معلولیت ، منطقه 13 همسو با سایر مناطق ، 88 عنوان برنامه را به مناسبت هفته معلول پیش بینی، تدارک و به اجرا گذاشته است.

به گفته وی بخشی از این برنامه ها با محوریت اجتماعی و فرهنگی در قالب جشن، نمایشگاه دستاورد ها ی معلولین، چکاپ سلامتی، دیدار با خانواده های دارای افراد معلول، کارگاه آموزشی، تور گردشگری، جشنواره غذا، مشاوره فردی و روانشناسی ، مسابقات ورزشی ویژه اعضای کانون معلولین، تقدیر از معلولین توانمند در محلات سیزده گانه برگزار می شود.

شهردار منطقه با بیان اینکه بخشی دیگر از این برنامه ها به اقدامات معاونت های فنی و عمرانی و حمل و نقل ترافیک اختصاص یافته است اظهار داشت: به درخواست معلولین، معابر محدوده با نصب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 88 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی معلولین در منطقه 13

اجرای 88 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی معلولین در منطقه 13