مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-01فرهنگي

نمایشگاه آثار صنایع دستی تجسم اراده در برج آزادی برگزار شد


با همت کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و انجمن معلولین نمایشگاه تجسم اراده از امروز تا پانزدهم آذرماه در تالار آینه برج آزادی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، با همت کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و همچنین جمعی از انجمن های معلولین، نمایشگاه آثار صنایع دستی تجسم اراده در تالار آینه برج آزادی تهران برگزار شد.

شیرزاد مدیرعامل تعاونی معلولین ایران در افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: سالروز جهانی معلولان را تبریک عرض می کنم و از کانون جهانگردی و اتومبیل رانی بابت همکاری در برگزاری این نمایشگاه تشکر می کنم.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه این بود که در هفته معلولین بعضی از توانمندی های این قشر را به معرض دید عموم قرار دهیم.

وی افزود: شرکت تعاونی معلولین از سال 73 و منطبق با استانداردهای WHO با محوریت ایجاد اشتغال برای این افراد آغاز به کار کرده است و در چند رشته مشغول به فعالیت است که از جمله آن تولید انواع پوشاک، تراش سنگ های قیمتی و صنایع دستی است.

وی گفت: در حوزه صنایع دستی یک نوع صنعتی است که بعضی از خلاءهای موجود برای معلولین را برطرف می کند و خوب است که در این حوزه برندسازی نیز اتفاق بیفتد.

شیرزاد از دولت درخواست کرد: امیدواریم دولت نیز حمایت های لازم را از معلولین داشته باشد و با ابلاغ به دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار صنایع دستی تجسم اراده در برج آزادی برگزار شد

نمایشگاه آثار صنایع دستی تجسم اراده در برج آزادی برگزار شد