مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-01دانش

همکاری های علمی و فناوری ایران و سنگال گسترش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، حسین سالارآملی رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، - رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم در دیدار با سفیر کشور مان در سنگال بر توسعه همکاری های علمی و فناوری کشور ایران و سنگال تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، حسین سالارآملی رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دهشیری سفیر جدید کشورمان در سنگال ملاقات کرد.

در این دیدار که با حضور معاونان مرکز همکاری ها، کارشناسان مرکز و وزارت امور خارجه و نمایندگان موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو برگزار شد، طرفین بر گسترش هر چه بیشتر همکاری های علمی و فناوری فیما بین دو کشور در حوزه های مختلف تأکید کردند.

در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت کنونی و سابق کرسی زبان فارسی در آن کشور ارائه شد.

با توجه به فارغ التحصیلی چند نفر از دانشجویان بورسیه سنگالی رشته زبان فارسی در کشورمان، پیشنهاد شد زمینه اشتغال به کار آن ها در آن کرسی فراهم شود تا هم انگیزه مضاعفی برای سایر دانشجویان باشد و هم در هزینه ها صرفه جویی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی و فناوری ایران و سنگال گسترش می یابد

همکاری های علمی و فناوری ایران و سنگال گسترش می یابد