مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-01سياسي

از شوق خدمت تا دغدغه اتصال تمام بیماران و پزشکان جهان از طریق یک سامانه


نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حواشی جالبی از جمله حضور تعدادی از داوطلبان کاندیداتوری پیش از ساعت مقرر و همچنین حضور افرادی با ادعای دارا بودن چندین مدرک دکترا همراه بود.

- حاشیه های نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در فرمانداری تهران از شوق خدمت تا دغدغه اتصال تمام بیماران و پزشکان جهان از طریق یک سامانه نخستین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران با حواشی جالبی از جمله حضور تعدادی از داوطلبان کاندیداتوری پیش از ساعت مقرر و همچنین حضور افرادی با ادعای دارا بودن چندین مدرک دکترا همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت 8 صبح یکشنبه فرآیند ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در وزارت کشور و فرمانداری شهرستان های مختلف آغاز شد.

این فرآیند در فرمانداری تهران در شرایطی آغاز به کار کرد که پیش از آغاز زمان ثبت نام، تعدادی از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس در محلی که از سوی فرمانداری تهران در چهل سرای مصلی امام خمینی(ره) برپا شده، حضور یافته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شوق خدمت تا دغدغه اتصال تمام بیماران و پزشکان جهان از طریق یک سامانه

از شوق خدمت تا دغدغه اتصال تمام بیماران و پزشکان جهان از طریق یک سامانه