مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 14:352019-12-01سياسي

اجرای طرح «شوق زیارت» برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اعزام 3 هزار و 500 مددجوی زنجانی به اردوهای زیارتی خبر داد و گفت: همچنین برنامه «شوق زیارت» با عنوان اعزام مددجویان برای نخستین بار به زیارت اماکن مقدس با اهداف تربیتی و زیارتی انجام می شود - هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف اجرای برنامه های فرهنگی برای آنهاست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوهای مددجویی برای جامعه هدف کمیته امداد گفت: در همین راستا امسال 3 هزار و 500 مددجوی زنجانی به اردوهای زیارتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال همچنین یک هزار و 295 مددجوی زنجانی نیز به پیاده روی اربعین اعزام شدند، اضافه کرد: به غیر از این طرح، طرح دیگری با عنوان شوق زیارت در حال اجراست که برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی پیش بینی شده است.

صفری با بیان اینکه برنامه شوق زیارت با عنوان اعزام مددجویان برای نخستین بار به زیارت اماکن مقدس با اهداف تربیتی و زیارتی انجام می شود، افزود: بخشی از هزینه های اعزام زائرین توسط نیکوکاران تأمین می شود و کمیته امداد بخش قابل توجهی از هزینه های مددجویان شرکت کننده در پیاده روی اربعین حسینی را پس از بازگشت آنها پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شوق زیارت» برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس

اجرای طرح «شوق زیارت» برای اعزام مددجویان به مشهد مقدس