مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-01سياسي

آمادگی برای بررسی مجدد لایحه جامع وکالت


­ این قوه برای بررسی مجدد لایحه جامع وکالت و یا تدوین لایحه جدید از آمادگی لازم برخوردار است.

- به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را دو نهاد موازی، با اهداف واحد دانست و بر لزوم ادغام و فعالیت آن ها در قالب یک نهاد، در آینده تأکید کرد.

وی در نشستی مشترک که با حضور عیسی امینی رییس کانون وکلای دادگستری مرکز، جعفر کوشا عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و مرتضی شهبازی نیا رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، به میزبانی معاونت حقوقی قوه قضاییه برگزار شد، ضمن اشاره به دیدگاه مثبت ریاست قوه قضاییه نسبت به ادغام نهاد های مذکور افزود:­هدف از برگزاری این نشست استماع نقطه نظر ها و سخنان نمایندگان کانون وکلای دادگستری است.

این قوه برای برگزاری نشست های متعدد با هر دو نهاد، به منظور فراهم کردن بستر ها و الزامات قانونی در این حوزه از جمله بررسی مجدد لایحه ی جامع وکالت و یا تدوین لایحه ی جدید از آمادگی لازم برخوردار است.

اقای مصدق با یادآوری رویکرد ریاست قوه قضاییه مبنی بر انجام مذاکره و تعامل سازنده دستگاه قضایی با کانون وکلای دادگستری اظهار کرد: آنچه که به عنوان یک اصل باید پذیرفته شود این است که همه تحت ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای بررسی مجدد لایحه جامع وکالت

آمادگی برای بررسی مجدد لایحه جامع وکالت