مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 15:302019-12-01اقتصادي

پرداخت بالغ بر 14 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال معلولان لامرد


رییس اداره بهزیستی لامرد از پرداخت 14 میلیارد و 150 میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال معلولان این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معصومه کاظم زاده یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سه هزار و 289 خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان لامرد هستند که این تعداد شامل دو هزار و 600 معلول ، 419 زن سرپرست خانواده و دیگر گروه های هدف بهزیستی می شوند و بیشترین تعداد معلولین شهرستان را معلولین جسمی-حرکتی تشکیل می دهند.

وی با تاکید بر طرح های پیشگیری از معلولیت ها توسط سازمان بهزیستی درحال اجراست، افزود: طی 8 ماهه سال 98، غربالگری بینایی 6 هزار کودک 3 تا 6 سال و اجرای طرح غربالگری شنوایی تمامی نوزادان در بدو تولد، آگاهسازی و پیشگیری از بروز معلولیت ها در سطح مدارس و برگزاری کارگاههای آموزشی از جمله اقدامات بهزیستی لامرد برای کاهش بروز معلولیت ها بوده است.

کاظم زاده تصریح کرد: افراد دارای اختلالات ژنتیکی شناسایی شده و به مراجع مربوطه ارجاع داده می شوند و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه به صورت ماهانه مبلغ مستمری به حساب معلولین تحت پوشش واریز می شود، گفت: سه هزار و 289خانوار از معلولان، زنان بدسرپرست و خودسرپرست، افراد از کارافتاده و چندقلوها از شهرستان لامرد به صورت ماهیانه مستمری دریافت می کنند که ماهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بالغ بر 14 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال معلولان لامرد

پرداخت بالغ بر 14 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال معلولان لامرد