مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 18:002019-12-01سياسي

چه کسانی بی آیند و چه کسانی نیایند؟


با کلید خوردن انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی «می آیدها» و «نمی آیدها» سوال این روزهای جامعه است، به راستی اما چه کسانی بی آیند و چه کسانی نیایند؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نخستین روز ثبت نام از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ثبت نام از 956 نفر از کاندیدا در سراسر کشور پایان یافت.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور در نخستین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی 956 نفر در کشور به ستادهای ثبت نام مراجعه کردند که ثبت نام 789 نفر تایید نهایی شد که از این تعداد 726 نفر معادل 92 درصد مرد و 63 نفر معادل 8 درصد زن هستند.

با ثبت نام از نامزدهای مجلس یازدهم، شمارش معکوس برای پایان کار مجلس دهم آغاز شد، مجلسی که برخی نمایندگان آن نه تنها نتوانستند رضایت طرفداران خود را جلب کنند، بلکه خود به این واقعیت پی برده اند که در این دوره از انتخابات جایی در بین مردم نخواهند داشت و رفتن را به ماندن ترجیح دادند.

مجلس عصاره فضائل ملت است، انقلاب اسلامی، مجلسی انقلابی می خواهد مجلسی که نمایندگان آن با فریب، پول خرج کردن و حتی حمایت بیگانگان بر صندلی ها جلوس نکرده و نخواهند زمانی که جایگاه خود را در بین مردم در خطر می بینند فرار رو به جلو پیشه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی بی آیند و چه کسانی نیایند؟

چه کسانی بی آیند و چه کسانی نیایند؟