مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-02سياسي

اولین جشنواره منطقه ای گردشگری در تکاب برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری جشنواره منطقه ای گردشگری تخت سلیمان تکاب خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از برگزاری جشنواره منطقه ای گردشگری تخت سلیمان تکاب خبر داد.

جلیل جباری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مهم ترین هدف برگزاری این جشنواره معرفی داشته های فرهنگی – تاریخی تکاب است، اظهار کرد: براساس سیاست های وزارتخانه متبوع مبنی بر توسعه و رونق گردشگری در مناطق مختلف کشور، جشنواره های 7 گانه ای برای نیمه دوم سال برنامه ریزی شد که هرکدام به میزبانی یک استان و با مشارکت 3یا 4 استان دیگر برگزار می شود.

وی افزود: تقسیم بندی مناطق نیز براساس دارا بودن یک سری ویژگیهای مشترک تاریخی ، اقلیمی و جغرافیایی بوده تا ضمن در نظر گرفتن این ویژگیها ، از نظر تبلیغات و برد رسانه ای نیز حائز اهمیت باشد.

جباری ادامه داد: آذربایجان غربی بعنوان یکی از میزبانان این جشنواره ها انتخاب شد تا با مشارکت استانهای آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان و گیلان برگزار کننده یکی از این جشنواره های 7 گانه کشوری در روزهای 14 و 15 آذر ماه سال جاری در تکاب باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به برنامه های این جشنواره گفت: جشنواره مذکور دارای بخشها و محتواهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره منطقه ای گردشگری در تکاب برگزار می شود

اولین جشنواره منطقه ای گردشگری در تکاب برگزار می شود