مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-02اقتصادي

دستور وزیر صنعت برای الحاق ایران به WTO/اجرای پرقدرت نقشه راه توسعه صادرات


رییس کل سازمان توسعه تجارت، از دستور ویژه وزیر صنعت برای الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت خبر داد و گفت:اجرای پرقدرت نقشه راه توسعه صادرات در کنار توجه به تنظیم بازار در دستورکار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید زادبوم، امروز دوشنبه 11 آذر 98 در بیست و سومین مراسم روز ملی صادرات، گفت: بی تردید سالی که صادرکنندگان نمونه موفق به انجام صادرات شده اند و برخی از آنها به نمایندگی عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه را تحصیل کرده اند، یکی از سالهای خاص و طاقت فرسا در حوزه تجارت خارجی بوده و کشور تاکنون چنین تجربه ای را در این حوزه نداشته است.

رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران، افزود: با وجود تمام ناملایمتی ها و عهدشکنی ها تحت عنوان فشار حداکثری بر مردم این مرز و بوم، جهادگران عرصه صادرات حداکثر همت و غیرت خود را برای نیل به اهداف عالی نظام و تحقق اهداف سند چشم انداز به کار بسته اند.

وی تصریح کرد: در فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه امسال، علاوه بر فعالیت های صورت گرفته به روال سالهای پیشین از جمله فراخوان جهت حضور، ثبت نام و تشکیل جلسات کمیته انتخاب صادرکننده نمونه، که به استناد آیین نامه تشویق صادرکنندگان نمونه شامل 10 عضو از دستگاهای دولتی و خصوصی است، تلاش شد که فرآیند تا حد امکان به صورت الکترونیکی انجام پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر صنعت برای الحاق ایران به WTO/اجرای پرقدرت نقشه راه توسعه صادرات

دستور وزیر صنعت برای الحاق ایران به WTO/اجرای پرقدرت نقشه راه توسعه صادرات