مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:502019-12-02فرهنگي

لوریس چکناواریان به «شوکران» می آید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نسبت موسیقی و علم در تاریخ، قدرت هنر برای بازسازی جامعه و فرهنگ، دادوستد عشق و موسیقی، قدرت زنان در تاریخ هنر و اندیشه، - بیست ودومین قسمت برنامه تلویزیونی شوکران با حضور استاد لوریس چکناواریان آهنگساز، موسیقیدان و هنرشناس 82 ساله و چهره پرآوازه موسیقی ایران و جهان، با یک هفته تاخیر، دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 21، روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نسبت موسیقی و علم در تاریخ، قدرت هنر برای بازسازی جامعه و فرهنگ، دادوستد عشق و موسیقی، قدرت زنان در تاریخ هنر و اندیشه، ماجرای انقلاب و استقلال ارمنستان توسط موسیقی، آسیب شناسی موسیقی ملی ایران، از کلیدی ترین پرسش های سردبیر برنامه شوکران از استاد چکناواریان است.

لوریس چکناواریان متولد 21 مهر 1316 در بروجرد، موسیقیدان، آهنگساز، رهبر ارکستر، نویسنده و نقاش ایرانیِ ارمنی تبار، استاد افتخاری کنسرواتوار کومیتاس در ایروان، دارنده نشان طلایی دانشگاه ارمنستان و نشان درجه یک هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

چکناواریان تحصیلات موسیقی خود را سال 1332 از هنرستان عالی موسیقی در ایران آغاز کرد، آهنگسازی را در آکادمی موسیقی وین آموخت و سال 1344به آمریکا رفت و در دانشگاه میشیگان به مطالعه و تحصیل پرداخت و پس از فارغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوریس چکناواریان به «شوکران» می آید

لوریس چکناواریان به «شوکران» می آید