مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-02ورزشي

کسب چهار نشان رنگارنگ کاروان ورزشی کردستان در رقابت هاب بومی محلی


کاروان ورزشی استان کردستان در رقابت های بومی محلی جام خوش چین موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک مدال برنز شدند.

- ایسنا/کردستان کاروان ورزشی استان کردستان در رقابت های بومی محلی جام خوش چین موفق به کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک مدال برنز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات بومی محلی قهرمانی منطقه 3 کشور تحت عنوان جام خوشه چین با حضور شش استان کردستان، آذربایجان غربی، گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و رنجان در دو بخش آقایان و بانوان و در شش رشته فوتسال، والیبال، دوومیدانی، چوب کشی، طناب کشی و هفت سنگ به مدت سه روز به میزبانی ارومیه در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

کاروان ورزشی کردستان متشکل از 60 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان به سرپرستی سهیلا حق گو در این مسابقات حضور داشت که در پایان موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ این رقابت ها شد.

در رشته فوتسال بخش بانوان، تیم کامیاران به عنوان نماینده کردستان در این مسابقات حضور پیدا کرد و در پایان با شکست دادن تمام حریفان خود با اقتدار کاپ قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد و به عنوان نماینده منطقه سه کشور به مرحله نهایی و کشوری راه پیدا کرد.

در مسابقات فوتسال بخش آقایان تیم کردستان در مرحله نیمه نهایی پس از تساوی در ضربات پنالتی مغلوب تیم آذربایجان غربی شد و در دیدار رده بندی تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب چهار نشان رنگارنگ کاروان ورزشی کردستان در رقابت هاب بومی محلی

کسب چهار نشان رنگارنگ کاروان ورزشی کردستان در رقابت هاب بومی محلی