مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:302019-12-02فرهنگي

تجلیل از فعالیت های ادبی و فرهنگی «رضا کاظمی» در خانه گفتمان شهر


آیین بزرگداشت ربع قرن فعالیت های ادبی و فرهنگی رضا کاظمی از سوی انجمن علمی پژوهش های هنری ایران و نشر مهر نوروز، ناشر آثار رضا کاظمی در خانه گفتمان شهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم ضمن معرفی آثار ادبی رضا کاظمی در حوزه شعر و داستان، فعالیت های هنری اش نیز بررسی می شود.

وی در کنار فعالیت ادبی، در زمینه هنر (خوشنویسی، نقاشی، نقاشی-خط، و ساخت) نیز فعالیت می کند و نمایشگاه های متعددی در این زمینه در ایران و خارج از ایران برگزار کرده است.

از رضا کاظمی تا کنون 19عنوان کتاب (مجموعه شعر، مجموعه داستان، و نثر ادبی) توسط ناشران داخلی و خارجی منتشر و بسیاری از آثار وی به سایر زبان ها ترجمه شده است و برخی از آثار منتشر شده وی برنده جایزه های معتبر ادبی شده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: - مجموعه شعر یک سبد خاطره، یک سینه حرف، برگزیده اولِ کتابِ سالِ شعر جنگ سال 1385 - مجموعه شعر پابرهنه تا ماه، برگزیده ی دوم کتابِ سالِ شعر جنگ سال 1387 - مجموعه شعر بانوی قصه های مادر، شعر بلندِ به هم پیوسته/ نامزد دریافت جایزه یک رُبع قرنْ ادبیات جنگ سال 1384 همزمان با این مراسم، جلسه نقد و معرفی کتاب دیدار و گپ و گفتی با فروغ فرخزاد منتشر شده توسط انتشارات مهر نوروز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از فعالیت های ادبی و فرهنگی «رضا کاظمی» در خانه گفتمان شهر

تجلیل از فعالیت های ادبی و فرهنگی «رضا کاظمی» در خانه گفتمان شهر