مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:472019-12-02سياسي

پاسخ حجت الاسلام قرائتی به شخصی که درباره نماز در قطب شمال پرسیده بود


خداوند در قرآن می گوید «نماز ذکر خداست و کسی که از ذکر خدا غافل شود زندگیش نکبت می شود»، نفت یک دلار بشود یا صد دلار ما باز هم گیر هستیم و وضع ما  بهتر نمی شود چون حق نماز را به جا نمی آوریم.

- ایسنا/البرز حجت الاسلام قرائتی گفت: خداوند در قرآن می گوید نماز ذکر خداست و کسی که از ذکر خدا غافل شود زندگیش نکبت می شود ، نفت یک دلار بشود یا صد دلار ما باز هم گیر هستیم و وضع ما  بهتر نمی شود چون حق نماز را به جا نمی آوریم.

حجت الاسلام قرائتی در چهارمین اجلاس استانی نماز که امروز دوشنبه 11 آذر در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد گفت: نماز مختص به اسلام نیست خداوند در خصوص نماز به حضرت عیسی، موسی، شعیب و ابراهیم برای سفارش کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص اهمیت نماز با بیان اینکه نسبت نماز به سایر امور مانند نسبت سوزن به نخ است گفت: اگر همه کارهای خوب انجام شود و نماز انجام نشود آن کارها پذیرفته نیست، همه کارها تابع نماز است چون نماز شرط قبولی همه چیز است.

حجت الاسلام قرائتی با طرح این سوال که بودجه دولت برای نماز نسبت به بقیه جاها چقدر است؟ اعلام کرد: ما الان 4 تا 5 هزار روحانی در پادگان ها، کلانتری ها و .

داریم اما در بسیاری از مدارس روحانی نداریم، چرا باید مثلا یک کلانتری که بودجه دارد برای 16 سرباز روحانی داشته باشد اما یک مدرسه با 300 دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حجت الاسلام قرائتی به شخصی که درباره نماز در قطب شمال پرسیده بود

پاسخ حجت الاسلام قرائتی به شخصی که درباره نماز در قطب شمال پرسیده بود