مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-02اجتماعي

دولتی یا تیزهوشان؟


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مردم و والدین باید از این فکر که مدارس تیزهوشان و خاص بهتر فعالیت می کنند، دور شده و به این سمت و سو حرکت کنند مدارس دولتی نیز همان کارآرایی را دارند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مردم و والدین باید از این فکر که مدارس تیزهوشان و خاص بهتر فعالیت می کنند، دور شده و به این سمت و سو حرکت کنند مدارس دولتی نیز همان کارآرایی را دارند.

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کاهش تنوع مدارس یک مصوبه است، اظهار کرد: نگاه به این سمت و سو است که مدارس به روال قدیم فعالیت خود را انجام دهند.

وی افزود: مردم و والدین باید از این فکر که مدارس تیزهوشان و خاص بهتر فعالیت می کنند دور شده و به این سمت و سو حرکت کنند مدارس دولتی نیز همان کارآرایی را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر مدرسه محوری، تصریح کرد: در حال حرکت در این مسیر هستیم که اختیاراتی که از وزارتحانه ابلاغ می شود به مدیر مدرسه داده شود.

واقعی با بیان اینکه در انتصاب مدیران مدارس دقت بیشتری انجام می شود، اظهار کرد: اختیارات را به مدارس تقویص می کنیم تا مدیر مدرسه اختیار عمل داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتی یا تیزهوشان؟

دولتی یا تیزهوشان؟