مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-02اقتصادي

ساماندهی پسماندهای کشاورزی


در راستای استفاده از کشت زیرپلاستیکی و برای ساماندهی پسماند ها روند اصلاحی در پیش گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان گفت: مسلما پلاستیک تنها پسماند بخش کشاورزی نیست و گستره بسیاری را شامل می شود، اما نکته قابل تامل اینجاست که با چندمکاتبه نمی توان نسبت به جلوگیری از گسترش پسماندهای کشاورزی بویژه پلاستیک اقدام کرد.

زندیه وکیلی افزود: ساماندهی پسماندهای کشاورزی نیازمند برنامه ریزی دقیق است و لازم است ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان نسبت به این امر جدیت بیشتری داشته باشد و باید در راستای استفاده از کشت زیرپلاستیکی روند اصلاحی در پیش گرفته شود.

وی در خصوص مدیریت پسماندهای صنعتی در استان مرکزی بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید به فرآیند تولید پسماند ورود کند و به صورت دقیق مشخص کند که چه واحدهای صنعتی دارای پسماند هستند، چه نوع پسماندی تولید می کنند و تاکنون برای مدیریت این پسماندها چه اقدامات و روندی را انجام می داده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به تجمیع پسماندهای استان در سه نقطه و تجمیع پسماند شهرستان های اراک، شازند، فرمهین، کمیجان، آشتیان و خنداب در سایت و محل دفن اراک بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پسماندهای کشاورزی

ساماندهی پسماندهای کشاورزی