مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-02دانش

سیاست وزارت علوم واگذاری بخشی از وظایف به دانشگاه هاست


معاون پژوهشی و فناوری وزیر علوم گفت: سیاست وزرات علوم واگذاری بخشی از وظایف به دانشگاه ها و ایجاد، تأمین و جمع آوری برخی از مراکز علمی است.

- دکتر مسعود برومند سه شنبه 11 آذر در مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی همدان، اظهار کرد: فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی دانشجویان باسوادی هستند و در زمانی که پژوهش و فناوری را آغاز کردیم در تولید مقالات علمی بیشترین موفقیت را داشتیم و توانستیم در منطقه رتبه اول را کسب کنیم.

وی بیان کرد: طی دوران پر فراز و نشیب و در زمانی که نیازهای جدید احساس می شد مجموعه ای از اقدامات ارزشمندی در وزارت علوم کشور صورت گرفته و مدیران در هنگام جابجایی اقدامات خود را به یکدیگر سپرده اند و دکتر نیلی، رییس سابق دانشگاه صنعتی از بزرگانی است که مجموعه را تحویل گرفته و مجموعه بهتری را به دکتر ختن لو، رییس جدید سپرده است.

وی با بیان اینکه اگر پیشرفت و موفقیتی حاصل شده با همکاری گروهی اعضای هیئت علمی بوده است، افزود: امیدواریم این همکاری با دکتر ختن لو ادامه یابد و مجمع رؤسای سایر دانشگاه ها به عنوان رسم حسنه که با هدف پشتیبان و همفکری در حل مشکلات برگزار می شود را ادامه دهند.

برومند خاطرنشان کرد: بودجه های دانشگاه با کمبود مواجه است و انتظارات زیادی از این مراکز وجود دارد البته در حوزه فناوری به دستاورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست وزارت علوم واگذاری بخشی از وظایف به دانشگاه هاست

سیاست وزارت علوم واگذاری بخشی از وظایف به دانشگاه هاست