مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 13:462019-12-02ورزشي

حضورم در مسابقات رویا بود


حضور یک بانوی موج سوار با رعایت حجاب و پوشش اسلامی در رقابت های آسیایی رویایی بود که به واقعیت رسید.

- خانم فائزه بیشه کلایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: باتوجه به ماهیت این رشته همه فکر می کردند که یک دختر ایرانی نمی تواند در موج سواری فعالیت کند، ولی دلسرد نشدم و فقط منتظر یک فرصت بودم تا استعدادم را نشان دهم که خوشبختانه این موقعیت در لحظه آخر فراهم شد و توانستم به همراه تیم ملی موج سواری ایران به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شوم.

وی گفت: حضور یک دختر ایرانی با لباس محجبه در این رقابت ها باعث تعجب همگان شده بود، من برای av;j در چنین مسابقه ای بیشتر از دو سال تمرین کردم و حتی یکسال از رفتن به دانشگاه انصراف دادم و برای حضور در مسابقات چین برنامه داشتم و هدفم کسب مدال بود.

عضو تیم ملی موج سواری بانوان در ادامه گفت: سطح کیفی موج سواری در ایران با رقبای آسیایی یک فاصله چندین ساله است، چون فقط 3 سال از راه اندازی آن در ایران می گذرد و اصلا با دیگر کشور ها قابل مقایسه نیست.

بیشه کلایی افزود: اصلی ترین رقبای من در این دوره از رقابت ها، موج سواران کشور های چین و ژاپن بودند، از میان آن ها هم چینی ها به علت داشتن حق میزبانی نمی خواستند مدال طلا را از دست بدهند، اما با تلاش زیاد در این وضعیت خوش رنگ ترین مدال را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورم در مسابقات رویا بود

حضورم در مسابقات رویا بود