مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-02فرهنگي

اولتیماتوم ارشاد به دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برای احیای دوباره بنای یادبود سیدجمال اسدآبادی توسط اداره ارشاد تا پایان هفته دانشگاه علمی کاربردی این ساختمان را باید تخلیه کند و اموال خود را به جای دیگری انتقال دهد.

- احسانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:از آخر هفته دیگر دانشگاه علمی کاربردی در بنای یاد بود سید جمال الدین موضوعیت نخواهد داشت چرا که اداره ارشاد برای این ساختمان دارای برنامه خواهد بود.

وی با اشاره به تبدیل شدن فضای زیرین ساختمان بنای یاد بود به گالری و نمایشگاه دائمی هنرهای تجسمی تصریح کرد: فضای بالای این ساختمان را نیز با به روز رسانی تجهیزات برای انجمن ها در نظر خواهیم داشت که با این اقدام انجمن های شهرستان دارای محل و مکان مناسب می شوند ضمن اینکه موزه اداره میراث فرهنگی در این مکان به کار خود ادامه می دهد.

احسانی با بیان اینکه در زمین مجاور بنای یادبود، اداره ارشاد دارای دو ملک بوده که باید تملک شود، اضافه کرد:در صورتی که در اعتبارات عمرانی شهرستان برای این ملک اعتبار لحاظ شود سینمای روباز و فضا سازی آن را نیز انجام می دهیم و تعمیر و تجهیز آن سال آینده انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در ادامه با بیان اینکه بنای سیدجمال با هزینه های بسیار بالایی در سال های گذشته ساخته شده بود و برای آن از ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم ارشاد به دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد

اولتیماتوم ارشاد به دانشگاه علمی کاربردی اسدآباد