مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 17:252019-12-02ورزشي

گل به خوی تیم حفاری به داد سردار رسید/سردار بوکان به رده چهارم لیگ فوتبال رسید


عصر امروز تیم فوتبال سردار بوکان با یک گل برابر ملی حفاری اهواز به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، در هفته یازدهم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور، عصر امروز دو تیم سردار بوکان و ملی حفاری اهواز با یکدیگر دیدار کردند.

در نیمه نخست این دیدار، هر دو تیم حملات خود را بر روی دروازه های یکدیگر انجام داده اما نتیجه ای عاید نشد، در این نیمه داور مسابقه به یکی از مربیان تیم سردار کارت قرمز نشان داد.

در ادامه در حالی که بازیکن سردار بوکان با قرارگیری در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان ملی حفاری می رفت تا دروازه اهوازی ها را فرو بریزد اما با تصمیم کمک داور بازیکن سردار به دلیل آفساید متوقف شد.

همین تصمیم داور با اعتراض شدید نیمکت نشینان بوکان مواجه شد و این اعتراض باعث اخراج حمید غنی زاده یکی از مربیان سردار از نیمکت این تیم سردار شد.

غنی زاده که از ترک زمین ممانعت می کرد این موضوع باعث ناراحتی داور شده و به همین دلیل داور چند دقیقه ای به همراه کمک های خود زمین بازی را ترک کرد! در ادامه یک پنالتی برای تیم حریف گرفته شد اما محمد فرامرزی ضربه ملی حفاری را مهار کرد.

در نیمه دوم و دقایق پایانی آن، گل به خود ملی حفاری، سردار بوکان پیش افتاد و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید و تیم بوکانی با یک بازی کمتر و 16 امتیاز در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل به خوی تیم حفاری به داد سردار رسید/سردار بوکان به رده چهارم لیگ فوتبال رسید

گل به خوی تیم حفاری به داد سردار رسید/سردار بوکان به رده چهارم لیگ فوتبال رسید