مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 18:402019-12-02سياسي

روز غیبت چهره های شاخص/ اطلاع رسانی ضعیف است


شیراز_ روز دوم ثبت نام انتخابات مجلس در حالی در فرمانداری شیراز گذشت که همچنان نبود مسئول پاسخگو، کار خبرنگاران را در اطلاع رسانی سخت کرد، ضمن اینکه امروز چهره شاخص هم برای ثبت نام نیامد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دومین روز از مهلت یک هفته ای ثبت نام در مجلس شورای اسلامی در حالی در فرمانداری شیراز گذشت که فقدان یک سخنگو به عنوان یک منبع موثق کار اطلاع رسانی را برای خبرنگاران سخت کرده بود.

هرچند روابط عمومی فرمانداری شیراز سعی در اطلاع رسانی به موقع و سریع داشت اما حضور سخنگو و ارائه آخرین اطلاعات ، آمار و اخبار می توانست سرعت عمل و اطلاع رسانی را بهتر کند.

در روزی که شاهد غیبت چهره های شاخص در فرمانداری شیراز برای نام نویسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم نبود منابع اطلاعاتی نیز منجر به این شد که خبرنگارانی که در سالن شهید اسکندری فرمانداری شیراز اسکان یافته بودند به فعالیت های روزانه خود برسند و نسبت به اطلاع رسانی در سایر حوزه های خبری اقدام کنند.

برخی دیگر از خبرنگاران که پیگیر منابع اطلاع رسانی بودند نیز با سد جلسات متعدد مواجه شدند و برای اطلاع رسانی سعی کردند تا از دستگاه های نوبت دهی که در فرمانداری شیراز در جهت دریافت مدارک تعبیه شده بود به عنوان آماری نامعتبر استفاده کنند تا تعداد مراجعه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز غیبت چهره های شاخص/ اطلاع رسانی ضعیف است

روز غیبت چهره های شاخص/ اطلاع رسانی ضعیف است