مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 03:102019-12-02سياسي

اعزام 1600 مددجو به مشهد مقدس در قالب طرح«شوق زیارت»


معاون فرهنگی کمیته امداد اردبیل گفت: 1600 نفر از مددجویان کمیته امداداستان اردبیل در طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

- حامد رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اعزام یک هزار و 600 مددجوی کمیته امداد استان اردبیل در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اظهار کرد: تا پایان سال این سقف در سطح استان به 2هزار نفر می رسد.

وی با تجلیل از خیرین نیکوکار و مراکز نیکوکاری استان اردبیل در فراهم سازی مقدمات سفر مددجویان کمیته امداد اردبیل گفت: در جنوب استان از محل مصوبات سفر رییس سازمان در ماه های گذشته بیش از 600 نفر سهمیه سفر مصوب شد که از این تعداد بیش از 300 نفر به مشهد مقدس و مابقی به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در ماه های گذشته بیش از 350 نفر از شهرستان خلخال به سفر زیارتی مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت اعزام شدند که تا پایان سال نیز این طرح در خلخال برای سایر مددجویان باقیمانده و زیارت اولی ها اجراء خواهد شد.

رضایی با اشاره به اینکه شهرستان های خلخال، کوثر، شاهرود و خورش رستم دارای ضریب محرومیت است، تصریح کرد: رسیدگی به مناطق محروم از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است که اعزام مددجویان تحت حمایت ساکن در جنوب استان اردبیل نیز با این هدف صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1600 مددجو به مشهد مقدس در قالب طرح«شوق زیارت»

اعزام 1600 مددجو به مشهد مقدس در قالب طرح«شوق زیارت»