مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 04:402019-12-03سياسي

کسب موافقت های اولیه برای تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده


استاندار کرمانشاه از کسب موافقت های اولیه برای تمدید یک ساله امهال وام های مناطق زلزله زده استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، هوشنگ بازوند از پیگیری درخواست امهال مجدد وام های مناطق زلزله زده براساس مکاتبات صورت گرفته با رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات مردم درخواست امهال تسهیلات مناطق زلزله زده روز گذشته (11 آذر ماه) دوباره مطرح و براساس دلایل ذکر شده، موافقت اولیه برای امهال یک ساله کسب شده که در چند روز آینده این موضوع تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به مشکلات مالی مردم مناطق زلزله زده اظهار داشت: مردم سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی از تمامی توان مالی خود برای ساخت و ساز استفاده کرده اند و بر این اساس از مهرماه درخواست امهال وام ها در دیدار های مختلف با مسئولان مطرح و امیدوارم این مهم تحقق یابد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: براساس قانون امهال وام ها دو سال است و با توجه به بررسی بعمل آمده انتظار داریم با پیشنهاد استانداری برای امهال تسهیلات مردم موافقت و اقدامات نهایی در این باره انجام شود.

بازوند تصریح کرد: برای تحقق مطالبات مردم از تمامی امکانات استفاده و نهایت تلاش خود را برای امهال مجدد وام های مناطق زلزله زده به کار خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب موافقت های اولیه برای تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده

کسب موافقت های اولیه برای تمدید امهال وام های مناطق زلزله زده