مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-03سياسي

لزوم استفاده از همه ظرفیت دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات


فرماندار زنجان با بیان اینکه آسیب شناسی از انتخابات دوره های قبل انجام شده است، گفت: از همه ظرفیت دستگاه ها ی اجرایی برای برگزاری انتخابات استفاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا عسگری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل فرمانداری زنجان، با بیان اینکه آسیب شناسی از انتخابات دوره های قبل انجام و در این زمینه پیش بینی های لازم انجام شده است، گفت: از همه ظرفیت دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات استفاده شود.

وی اظهار کرد: هم افزایی بین دولت و نهادهای عمومی برای در اختیار قرار دادن امکانات در انتخابات انجام می شود.

فرماندار زنجان گفت: طی 2 روز ثبت نام از داوطلبین شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، تاکنون 16 نفر در حوزه انتخابیه زنجان ثبت نام کرده اند که نفر از این تعداد در تهران ثبت نام و 14 نفر به ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری زنجان مراجعه کردند.

عسگری افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 15 نفر آقا و یک نفر خانم هستند و جوان ترین کاندیدا 31 سال و مسن ترین 68 سال سن داشت.

وی با بیان اینکه بانک های اطلاعاتی تکمیل و نیازمندی ها احصا شده و بانک اطلاعاتی از عوامل اجرایی انتخابات ادوار گذشته تشکیل شده است، افزود: زیرسازی در حوزه آی تی مورد توجه قرار گرفته و کارشناسان انفورماتیک د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از همه ظرفیت دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات

لزوم استفاده از همه ظرفیت دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات