مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-03ورزشي

شکار و قاچاق حیات وحش در پوشش سمن های محیط زیستی


یک فعال محیط زیست نسبت به فعالیت آزادانه شکارچیان و شکارفروشان و قاچاقچیان گونه های در معرض انقراض در پوشش سمن ها و تشکل های محیط زیستی هشدار داد.

- عباس اسکندری، فعال محیط زیست و عضو شورای مرکزی ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات ایران (سمدا) به خبرنگار مهر گفت: اگر به نمونه های موجود از متن اساسنامه های برخی از تشکل ها و مفاد مرامنامه سمن های به ظاهر محیط زیستی در سایت ها رجوع و توجه کنید ملاحظه می شود که شکار را به عنوان یک ورزش در بندهای خود گنجانده اند و برای اعضای آتی و احتمالی و شاید به جهت مخالفت های پیش رو و مشروعیت و وجهه قانونی بخشیدن به این موضوع آن را برای اعضای خود تبیین و تعریف کرده اند.

اصطلاحات من درآوردی مانند شکار مسئولیت پذیر چیزی است شبیه به قتل توام با مسئولیت که در هیچ عرف و منطقی پذیرفتنی نیست.

ریختن خون یک موجود زنده مصداق کدام ورزش است؟ سکندری افزود: برای نمونه در پیوست شماره 1 اساسنامه یکی از این گروه ها آمده است این مرامنامه مجموعه ای از باورهای مشترک است که اعضاء این تشکل با اعلام پایبندی به آن خود را از سایر اقشار جامعه ممتاز می سازند و باید به خاطر داشته باشیم، شکار مسئولیت پذیر نیازمند حرکت های سنجیده و رقابتی متناسب با شرایط طبیعت است و آینده این ورزش وابسته به حرکات و رفتاری ست که ما به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکار و قاچاق حیات وحش در پوشش سمن های محیط زیستی

شکار و قاچاق حیات وحش در پوشش سمن های محیط زیستی