موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-03سياسي

2021 نفر در اغتشاشات استان تهران بازداشت شدند/آزادی افراد بیگناه


استاندار تهران با اشاره به اینکه در اغتشاشات استان تهران 2021 نفر بازداشت شدند گفت: تلاش میکنیم افراد بیگناه آزاد شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی صبح سه شنبه با حضور در محل ثبت نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران طی سخنانی اظهار داشت: به برکت انقلاب و خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری ملت ایران یکبار دیگر در جنگ اقتصادی سربلند و پیروز خواهد بود.

محسنی بندپی افزود: تجلی مردم سالاری دینی حضور و شرکت حماسی مردم در انتخابات است و در حوزه انتخابیه شهر تهران هم شاهد حضور داوطلبین برای شرکت در انتخابات هستیم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه تعداد 480 نفر داوطلب در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام شده اند گفت: 82 درصد داوطلبین ثبت نام شده مرد و 18 درصد زن هستند.

استاندار تهران گفت: تمام تلاش ما این است که با رعایت امانتداری و اصل بی طرفی شرایطی فراهم کنیم که تمامی داوطلبین بطور یکسان رقابت انتخاباتی داشته باشند.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه این دوره از انتخابات برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است بیان داشت: در این برهه حضور مردم می تواند توطئه دشمنان را خنثی کند.

وی عنوان داشت: فضای موجود در فرمانداری تهران برای ثبت نام بسیار مطلوب است و پیش بینی می شود که نزدیک به 4هزار نفر در این حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2021 نفر در اغتشاشات استان تهران بازداشت شدند/آزادی افراد بیگناه

2021 نفر در اغتشاشات استان تهران بازداشت شدند/آزادی افراد بیگناه