مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 08:152019-12-03اقتصادي

پای درد دل تولیدکننده ای که دیگر کارگاهش رونق ندارد+ فیلم


اما اکنون واحدی تولیدی او تعطیل شده است وی درباره علت تعطیلی این واحد تولیدی می گوید که تب برفکی و تلف شدن دام ها، عدم مشارکت بانک در ضرر، سود بالای بانک، برداشت قسمتی از واحد صنعتی دامی که در رهن بانک بود، شکایت مجدد بانک برای دریافت مبلغ دیگر که با شکایتم از آنان این مبلغ برگشت خورد و عدم حمایت لازم ادارات و نهاد های متولی بخشی از دلایل رکود واحد صنعتی دامی من شد.

صالح نژاد با بیان اینکه من داشتم با علاقه کار می کردم و فعالیت موفقی هم در حال انجام بود  اما اتفاق غیر مترقبه بیماری دامی و سود های کلان بانکی کار ما را به رکود کشاند.

کارآفرین سوادکوهی معتقد است که بانک ها با وام های ارزان قیمت به رونق تولید کمک کنند ولی موقعی که 5 درصد سود ندارم ولی 18 درصد باید به بانک سود بدهم، فعالیت اقتصادی و تولید معنای خود را از دست می دهد.

حالا او در برخورد با بانک دچار مشکل شده است و مشکلاتش را این گونه بیان می کند که همه دیرکرد ها و جریمه را گرفتند و سپس شکایت جدید ثبت کردند که 40 میلیون تومان دیگر بدهکار هستیم و بعد از مدتی متوجه شدم که از حقوق من برداشت کردند و بعد از 6 ماه دادگاه، بانک محکوم شد و حقوق ناچیز ماهانه من برقرار شد و به این نتیجه رسیده ام که بعضی از مدیران راه های رونق تولید را بسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درد دل تولیدکننده ای که دیگر کارگاهش رونق ندارد+ فیلم

پای درد دل تولیدکننده ای که دیگر کارگاهش رونق ندارد+ فیلم