مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-03ورزشي

داور جنجالی استقلال-سپاهان پنج هفته محروم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هدایت الله ممبینی رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در برنامه سلام صبح بخیر حاضر شده بود، اعلام کرد: - محمد حسین زاهدی فر در دیدار این هفته سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه نقش جهان، دو اشتباه بزرگ انجام داد که یکی از آن ها غیرقابل بخشش به نظر می رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هدایت الله ممبینی رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال که در برنامه سلام صبح بخیر حاضر شده بود، اعلام کرد: با قضاوتی که زاهدی فر در این مسابقه انجام داده و باتوجه به اشتباهاتش، باید محرومیت پنج هفته ای را تحمل کند.

رییس کمیته داوران در توضیح محرومیت زاهدی فر می گوید: طبق آیین نامه های فیفا و AFC با تمام داوران که اشتباه تاثیرگذار در نتیجه مسابقه دارند برخورد می شود.

محرومیت ایشان 5 هفته است.

وقتی نمره داور از 10 نمره، زیر 7 و4 باشد این داور در رده های پایین تر قضاوت می کند آمادگی ذهنی وروحی را به دست بیاورد تا برگردد.

ممبینی در پاسخ به اینکه کمک داور و کمک داور پشت خط هم محروم شدند، گفت: آنها هم چند هفته ای استراحت می کنند و در لیگ های پایین تر قضاوت می کنند.

محرومیت کلمه خوبی نیست و من از استراحت استفاده می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داور جنجالی استقلال-سپاهان پنج هفته محروم شد

داور جنجالی استقلال-سپاهان پنج هفته محروم شد