مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-03فرهنگي

موزیک ویدیو «داستان آخر» رضا یزدانی رونمایی می شود


همزمان با اکران خصوصی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» و رونمایی از موزیک ویدیو «داستان آخر» رضا یزدانی، گالری عکس های مراحل صداپیشگی این انیمیشن افتتاح خواهد شد.

- همزمان با اکران خصوصی انیمیشن سینمایی آخرین داستان و رونمایی از موزیک ویدیو داستان آخر رضا یزدانی، گالری عکس های مراحل صداپیشگی این انیمیشن افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استودیو انیمیشن هورخش، اکران خصوصی انیمیشن سینمایی آخرین داستان با حضور اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان، صداپیشگان این انیمیشن، انیماتورها و عوامل فنی فیلم در شب چهارشنبه 12 آذر 1398 در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار می شود.

در همین روز گالری عکس های مراحل صداپیشگی انیمیشن آخرین داستان با حضور امیر عابدی، عکاس سینما و تلویزیون و بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در گالری پردیس سینمایی باغ کتاب افتتاح خواهد شد.

همچنین موزیک ویدیو داستان آخر با حضور رضا یزدانی خواننده، میثم یوسفی ترانه سرا و بهنام جلیلیان آهنگساز این موزیک ویدیو رونمایی خواهد شد.

ترانه موزیک ویدیو داستان آخر با توجه به قصه انیمیشن سینمایی آخرین داستان سروده شده است.

انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که پیش از این در 32 کشور به نمایش در آمده است، هم اکنون در سینماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزیک ویدیو «داستان آخر» رضا یزدانی رونمایی می شود

موزیک ویدیو «داستان آخر» رضا یزدانی رونمایی می شود