مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-03اجتماعي

چهارمحال و بختیاری سردتر می شود


معاون توسعه پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای فردا یک تا 2 درجه کاهش دما همراه با مه صبحگاهی در استان انتظار می رود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون توسعه پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای فردا یک تا 2 درجه کاهش دما همراه با مه صبحگاهی در استان انتظار می رود.

مهرداد قطره در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی که از اواسط روز گذشته وارد استان شده بود، امروز از آسمان استان خارج می شود.

وی تصریح کرد: بیشترین میزان بارش در کوهرنگ با 43 میلی متر بارندگی گزارش شده که 10 سانتی متر آن به صورت برف بوده و در حال حاضر مجموع ارتفاع برف به 20 سانتی متر رسیده است.

قطره ادامه داد: در شهرستان های دیگر بارش ها تنها به صورت باران بوده که در شهرکرد 3 میلی متر، بروجن یک میلی متر، لردگان 6 میلی متر ، سامان 3 میلی متر ، فرخ شهر 3 میلی متر، بلداجی4 میلی متر، دزک 5 میلی متر، آورگان 4 میلی متر، فارسان 8 میلی متر، اردل 11 میلی متر، بن 4 میلی متر و سورشجان 6 میلی متر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای فردا یک تا 2 درجه کاهش دما همراه با مه صبحگاهی انتظار می رود.

به گفته معاون توسعه پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری، روند بارش ها ادامه داشته و بارش ها برای جمعه و شنبه دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری سردتر می شود

چهارمحال و بختیاری سردتر می شود