مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-03پزشكي

پشتیبانی وزارت بهداشت از مبتلایان به ویروس HIV در چنارمحمودی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: وزارت بهداشت پشتیبانی های بسیاری برای اعزام نیروهای متخصص و فوق تخصص به روستای چنارمحمودی انجام داد، رسانه ها باید در این موارد با انصاف و آگاهی قضاوت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید شیرانی صبح امروز در همایش روز جهانی ایدز در شهرکرد با بیان اینکه امروز شاهد اخبار موفقیت آمیز در تشخیص و درمان بیماری HIV هستیم، گفت:  امیدواریم با پیشرفت علم و تکنولوژی در آینده نزدیک این بیماری در افراد به طور کامل درمان و ریشه کن شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در بسیاری از کشورها بیماری HIV کنترل شده است، اما در برخی کشورها این بیماری کنترل نشده و در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه انتقال بیماری ایدز از تزریق و فرآورده های خونی به سمت روابط نامناسب جنسی در حال تغییر است، خاطرنشان کرد: رهبران جهان تعهد داده اند که تا سال 2030 این بیماری تحت کنترل قرار بگیرد.

شیرانی تاکید کرد: 90 درصد کسانی که به ویروس ایدز مبتلا هستند باید شناسایی و به سیستم درمانی متصل شوند، برنامه دیگر ما خارج شدن بیماری HIV از انزوا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه اطلاع رسانی در حوزه بیماری HIV در کشور ضعیف است، اظهار داشت: در برابر آگاه سازی مردم در کشور مقاومت هایی وجود داشت، اما باید اطلاع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی وزارت بهداشت از مبتلایان به ویروس HIV در چنارمحمودی

پشتیبانی وزارت بهداشت از مبتلایان به ویروس HIV در چنارمحمودی